nog ongeveer 2 maanden in Paraparauma

Zo daar ben ik weer

Half april kwam ik naar Paraparaumu, Nu heb ik nog ongeveer 2 maanden te gaan en dan ga ik weer reizen voor een maandje ofzo. Ik ga 23 oktober. Dan vertrek ik eerst naar Taupo met Jed en ga ik een skydive doen. Daarna stap ik op de kiwi experience bus en ga ik de rest van NZ bewonderen. Ik heb nog een aantal dingen in de planning. zoals kayaken, een gletsjer, wild water rafting, een cruise van 2 uur en misschien nog andere dingen.

29 nov vlieg ik naar huis vanuit Auckland. ik heb een stop in Melbourne en Dubai van allebei ongeveer een uur. Ik kom 30 nov aan in nederland rond de middag.

Jullie horen alle verhalen en zien alle fotos wel als ik terug ben.

xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!