Even een kleine update

Zo ben ik weer, even een kleine update.

Ik heb een ticket geboekt naar New Zealand 29 november om 18.30 uur vlieg ik daarheen.

En in het cafe word het nu erg druk want het wedding season is begonnen. Ik kan nu veel extra werken en ga dat ook doen. Ook ga ik op de zondag in de keuken werken als extra, ze hadden namelijk iemand nodig. Ik ga koude voorgerechten opdienen en toetjes. Dus alle toetjes die ik heb gemaakt mag ik nu opdienen. Erg leuk en het zijn kleine kunstwerkjes. Mel de chef is erg blij met me en ze zei dat ik het goed deed de eerste dag en dat ik beter was dan de andere hulpchef

Laughing

Ik heb nu dus nog maar 1 dag in de week vrij, maar ik vind dat niet erg, gaat de tijd lekker snel en ben ik gauw in NZ En ik heb extra geld

Laughing

Reacties

Reacties

Bregien.

Goed bezig Ellen. Ik dacht ze vliegt wel weer eens naar huis, maar je bent het daar nog niet zat zeker. Groot gelijk hoor. Geniet ervan. Kus Bregien.

Ellen

Nee ik ben t nog niet zat. Ik ben er nou toch. Dus nieuw Zeeland kan er nog wel bij.

Robin n

Leuk om te lezen Ellen!
Mooi avontuur zo!
Veel plezier nog met je werk vakantie!
Groot gelijk want kost genoeg!
Nieuw Zeeland zal wel super zijn!
Succes daar!
Gr. Robin n

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!