Het is bijna weer zover!! :)

Zo ben ik weer even.

Ik heb nog een week te gaan en dan gaat t reizen beginnen. Ik ga 16 november naar melbourne en vervolgens 20 nov 2 dagen de great ocean road doen. Dit schijnt heel mooi te zijn dus ben bnieuwd. Dinsdag was ik uiteten geweest met katie chook en de kids en mel joe en de kids als afscheid. Ik had ook een cadeutje gekregen. Een photoalbum en films voor mijn polaroid camera een pen en plakkertjes om de fotos in te plakken. Kan ik mooi een dagboekje maken van mijn mooie reis. Dat plan had ik namelijk al en dit helpt me weer even verder :)

Morgen vieren we met alle mensen die bij poachers pantry werken, kerst. Ja je leest t goed kerst. Iedereen heeft een cadeau gekocht van 10 dollar en we gaan een spel spelen en uiteindelijk heeft iedereen aan t eind een cadeau. Ook is er wat te eten en drinken voor ons geregeld en dat allemaal word betaald door poachers pantry, dus een gratis avondje uit :P

Als ik terug kom van melbourne blijf ik nog een paar dagen hier zodat ik geen geld hoef te verspillen aan accomodatie. En maandag de 24e gaan we uit met degene die willen komen als afscheid. De 27e ga ik naar sydney waar ik gratis kan blijven en dan 29 nov ga ik de lucht in naar nieuw zeeland :) zoooooo veeel zin in. Ik ben nu vooral nog erg hard aan t werk om zoveel mogelijk geld te sparen voor mijn reis.

Ik heb ook een aantal hele lieve brieven en kaarten gehad. Daar ben ik superblij mee. Super leuk om post te krijgen. Het was ook wel een beetje emotioneel want ja ik mis iedereen onwijs. Maar deze reis neemt niemand me meer af en ik heb zoveel geleerd en beleefd dat ik ook zeker met een goed gevoel hier op terug kan kijken en met een grote ervaring rijker de toekomst tegemoet ga.

Jullie horen weer van me.

Dikke kus vanuit nu nog Australie Xx

Reacties

Reacties

Sanne

Mooi verhaal, veel plezier in nieuw Zeeland, lijkt me prachtig! Goeie reis! Groetjes van hier, xx

Annette

Ik zit helemaal met traantjes. Veel plezier nog. Ga je ook nog bij Nan de Haan op visite?
Groetjes Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!