road trip zuid eiland

In rotorua kwam ik iemand tegen die mij een baan aanbood. Ik ga zoals jullie al weten huizen schilderen en zwembaden bouwen. Ik begin donderdag.

Nu is t leuke dat hij ook een tourbusdriver is en dus rondreist over het eiland met reizigers. Hij voelde zich sorry voor mij omdat ik geen geld heb en zei tegen me ga mee naar t zuideiland voor een rondtrip. Ik zei dat ik geen geld had, maar dat was geen probleem. Ik betaal hem terug zodra ik weer geld heb. Net voor oud en nieuw vertrokken we. ik ben gister weer terug gekomen en ben nu in Auckland. ik woon nu in een huis met een aantal andere mensen. het is tim de busdriver zijn huis. Het zuideiland is nog mooier dan het noorden en ik heb een super tijd gehad. veel mooie dingen gezien en ook Tirza weer even gezien in queenstown. Dat was super leuk om haar weer te zien na ongeveer een jaar. veel plaatsen gezien, niet veel gedaan want ja das lastig zonder geld.

dat was even een korte update.

xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!